Thursday, May 08, 2003

گزارش سفر به نمایشگاه کتاب(2)‏
امروز 4 شنبه بود و من ساعت 10 نمایشگاه بودم، اصلا باور نمی کردم انقدر بزرگ باشه‏
قبلا نمایشگاه رو ندیده بودم و این اولین بار بود.‏
اول فکر کردم که سالن شماره 5 تمام نمایشگاه ولی بعد متوجه شدم که فقط ناشر هایی ‏
که اول اسمشون با (م) شروع شده توی این سالن هستند!!!‏
تمام کتاب هایی رو که فکر کنم در سر تاسر ایران هست اونجا بود و من فقط تونستم ‏سالن 5 و 6 رو ببینم و باقی سالن ها موند برای فردا، یه اتفاق خیلی جالب هم رخ داد و من ‏اردلان(آبی) رو دیدم و کلی خوشحال شدم، اردلان با احسان کیانفر و فردین پدر خوانده ‏بودند. کلی حال کردم و اونها هم دعوتم کردن ساعت 4 بریم کافی شاپ که بلاگر های ‏تهرانی میان با هاشون آشنا بشیم.‏
بعد از کلی دوندگی و کتاب انتخاب کردن و کتاب خریدن با مصیبت تاکسی گیرم اومد و ‏رفتم به آدرسی که احسان داده بود: کافی شاپ کازه در مرکز خرید ونک.‏
یواش یواش بچه ها اومدن: ‏
ارزو –آرشید
آتنا هدا نرگس نسا – تفنگدارها‏
سحر – دخترک سنگی‏
سیاوش – روزهای نوجوانی‏
رها نمک- لیمو ترش‏
- اتاق آبی حسام
مجید ‏
شهره – شوشو‏
پارسا – دایره خیال‏
آبی مایل به بلو
ساناز - زندگی
و یه نفر که نمیخواد اسمش برده بشه!!!‏
باید بگم که خیلی خوش گذشت و از همه بچه ها مخصوصا احسان کیانفر و فردین عزیز ‏که خیلی با اخلاقش حال کردم متشکرم .‏
اردلان دستت درد نکنه، باشه همشهری!!!‏
ادامه در قسمت 3‏


No comments: